SATURDAY

hejsan hoppsan fallerallera!!!

Idag ska jag sova hos CHLOE <3.
Vi ska göra pepperkakshus och baka lussebulle BULLE med mandelmassa i =)
jag och chloe älskar mandelmassa.

Mamma ska fixa en krans åt mig som jag ska ha på lucia tåget på måndag ... det kommer en bild sen!

Såhära kommer våra lusebullar och PEPPERKAKSHUS bli (ungefär) detta är några jag gjorde för 1,5 vecka sen!

Tyvärr så blev bilderna snea men hoppas att det ej gör något!!

Jag gjorde pepparkakshuset med mina sysslingar: Fredrik och Rebecca <3 och min lillasyster Fredrika såklart <3
Lussebullarna med deras mamma Ellinor <3

XOXO ANDOU

 

 

PS. det kommer bilder sen på dagens bak <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0