Tävling Avslutad!

Hej alla glada männsikor =)

Vinnaren av veckans tävling blev.........
ALICIA =)

Motivering:

Andou jag ska vinna för att jag alltid e snäll mot dig(tycker jag hihi) och att jag nästan precis fått en 3g och att jag älskar dina skal och för att du e så bra! hehhe <3

Varför valde jag dig:

Kul att du precis har fått en IPHONE!
Du var den första som utan tvekan verkligen ville vara med och tävla, dom andra fick jag tjata till mig =)
Jag hoppas att du får en bra JULAFTON =)



Du måste lämna: adress, postnummer, ort och email!



God Jul
XOXO ANDOU

 


Kommentarer
Postat av: Allie

Åååå tack Andou! God Jul <3

2010-12-24 @ 10:32:20
URL: http://lifeofallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0