avundsjuk

pappa har köpt en iphone 4 och jag är sååååååååååå himla avundsjuk. jag kan inte förstå.
Igår köpte jag en ny sparkcykel för att min förra gick sönder och det är så himla skönt att ta sig runt på stan med en sparkcykel.
Jag köpte också ett par nya jumpaskor. ROSA och Beige färgade så himla snygga.
Idag fick jag av Chloe ett Juicy Couture armband som man också kan andvända som hårsnodd... det sitter en Juicy barlok på =) jag fick också ett armand på nathalie schuterman som är en tunn tråd med en vit trollslända på (jag har velat haft detta armbandet jätte länge) och sedan så tog chloe en ny plånbok så jag får låna hennes juicy couture plånbok tills min mamma och pappa köper en sådan till mig i NEW YORK om 2 månader typ ♥





PUSS OCH KRAAAAAM


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vill också ha en iPhone 4!!!!

Gud vad snäll sötaste Chloe är ♥♥♥



Puss och kram!

2010-11-29 @ 19:40:25
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Älskar din blogg men jag undrar vad menar du med att Chloé "tog" en ny plånbok, vadå får hon bara ta grejer från sin mammas affär eller vad? Snälla svara !! Kraam.

2011-05-08 @ 21:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0