D'Agnes Sorel

Hej! När jag var i Frankrike med Chloe så var vi på den "finaste" restaurangen i Genille (byn). Den hette D'Agnes Sorel. Nu ska jag visa bilder på vad vi åt:



Här är restaurangen =)



Detta var ank någonting. Bajs äckligt. Man fick det när man kom alltså inget vi beställde!!!! "förrätt"



"Varmrätt" Risotto med räkor =) Det var grymt gott <3

Min dator är lite konstig nu så jag kan inte ladda upp bilder på efterrätten men det var:

Deras egna (hemgjorda) sorbet med fresh fruits =) Helt AMAZZZZZING
Kokta äpplen typ med caramelsås helt okej faktiskt!
Chockladbomb =) HELT amazzzzzzzzzing <3 =)


Om du har några frågor så kan du ställa dem =)



XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej Andrea! Först så vill jag bara säga att din blogg är bäst och sen så undrar jag om det finns en affär i New York som är som Nathalie Schuterman?? =)

Kram

2011-04-23 @ 19:42:41
Postat av: Rebecca

Mmm, huvudrätten ser jätte god ut, hahahha.

Puss, miss u

2011-04-23 @ 19:43:08
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Milia

Å, så gott det ser ut haha. Undrar varför du inte har kvar Agnes och Chloé på "länkar", gör du reklam till hemsidorna eller? hihi (inget illa menat)



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-04-23 @ 19:58:53
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! jag undrar vad dina föräldrar jobbar med?

2011-04-23 @ 21:04:48
Postat av: a l m a

Hej!

resan till Frankrike betalade dina föräldrar den själva? eller bjöd Clhoe?

2011-04-23 @ 22:36:33
Postat av: Lovisa

Alma: Den frågan har hon svarat på många gånger och sen undrar jag varför alla frågar det??

Sen så undrar jag om du kan mejla mig om vilken hemsida du tjänar pengar igenom?! hihi =) Väldigt tacksam då <3

2011-04-24 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0