Frågor!

Hej! Nu tänkte jag svara på lite till frågor =)
Vika är de 7 roligaste spelen på din iphone??:)
1. Fast boll (en boll som ska hoppa över hinder)
2. Fashion Story (har en egen butik)
3. Red ball (samma som 1:an men lite roligare banor men färre banor)
4. Alla papi spel ex. PapiJump, PapiWall. (hoppar med en boll)
5. Rat on a skateboard (en råtta på en skateboard som hoppar över hinder)
6. NightClub (gör drinkar och fixar musik till en nattklubb)
7. tiny wings (åker med en sak i berg)

hej! jah tänker ge andra tips vart man kan shoppa i New York! ni vet att alla shoppar på juicy A&F hollister tex. men det man också shoppa på:
* True religion. Välrdens bästa jeans affär! väldigt känt! kanske lite dyrt men värt!
*forever 21. Biligt massa kläder! 
* Anthropologie. härliga kläder! blusar sommar kläder!
* Henri bendel! bästa smycke butik!


Jag var på nästan alla dom och köpte saker men jag tänkte ge tips på det mest kända ställerna.

Hej :)
Lite frågor,
1-Går ni på carlssons skola?
2-vad tycker du om folk som inte bor på östermalm?
3-vill du också jobbamed mode som chloe?
4-vad är du för stjärntecken?

Kram Ida


1. Jag går i carlssonsskola inte "ni" =)
2. Ingen skillnad!
3. Ja men inte riktigt samma sak.
4. Jungfrun


Det ser ju jätte mysigt ut! 
Vad gillar du mest med Chloes sommarland? :)
Kram!


ALLT =) ♥ Det är å mysigt och härligt.



Om ni vill ställa fler frågor så kan ni ställa dom nere i kommentarsfältet =)


XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Julia J

Hej andou!



Vad tycker du om min blogg? ♥

2011-04-20 @ 12:45:42
URL: http://jullansblog.blogspot.com
Postat av: Julia

Vilka affärer handlar du dina kläder på?

2011-04-20 @ 14:07:15
Postat av: Runa

Fick du betala resan med dina pengar, eller betalade dina´föräldrar.



Vad får du i månadspeng?



/Runa :)

2011-04-20 @ 14:18:15
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: Julia

Hur mycket får du i månadspeng/ veckopeng?

2011-04-20 @ 18:42:02
Postat av: Julia

Prenumererar du på någon tidning? Om inte, vilken/vilka brukar du köpa?

2011-04-20 @ 18:43:22
Postat av: carro

Heej!! Din blogg är jättefin:D Jag har bara en fråga till dig om Chloe. Vet du var hon har köpt sin kamera och om du skulle kunna visa en bild på den;) Det vore jätte snällt om du svara:D<333

Kram, Carro <3333

2011-04-20 @ 19:29:57
Postat av: SaraWhitmore

Hej andou!



Vad tycker du om min blogg!



Kram Sara <3

2011-04-20 @ 21:49:56
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0