Frågor (igen)

Hej andou!

Vad tycker du om min blogg? ♥

Hej! Din blogg är bra och personlig. Egentligen så vet jag inte riktigt vad den "handlar" om ex. om mode, sig själv, mat mm. Men den är faktiskt bra och jag brukar faktiskt läsa den ibland =) Du ska vara nöjd med din blogg ♥

Vilka affärer handlar du dina kläder på?

Jag brukar handla på allt från H&M-Nathalie Schuterman, men min garderob består nog mest av märkeskläder!

Fick du betala resan med dina pengar, eller betalade dina´föräldrar.

Vad får du i månadspeng?

/Runa :)

Hej! Mina föräldrar betalade självklart resan =)
Jag får inte det eller jag vill inte ha det. Det är skönare att bara be om det när man vill än att få det en speciell dag/vecka =)




Hinner inte svara på flera frågor nu ska på Creperie (stavning?) svarar mer om ca2h =)


XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: MAJA

Vad ska du göra i sommar? :)

och vad tycker du om min blogg?' ♥

2011-04-20 @ 21:21:35
URL: http://thinkingmaja.blogg.se/
Postat av: emma

När var ditt sensaste förhållande?

2011-04-21 @ 08:58:06
Postat av: Filippa

Hej Andou! =)

Hoppas du och Chloe har de jätte bra i Frankrike!

Hur länge ska ni stanna där?

Varför har du inte Agnes som länk längre? :)

Är de bra väder där ni är?

Kram älskar din blogg!!<3

2011-04-21 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0