Agi <3

Snart kommer Agnes/Agi! Hon ska sova hos mig =)
Vi kommer säkert att göra lite videoinlägg sedan.

Imorgon har vi öppet hus =( men vi ska hålla "föredrag" om våran egen kollektion och det är grymt roligt =)
Men det börjar 10.00 så det är ingen direkt sovmorgon men lite iallafall!!!!

Jag har min One Piece på mig nu och agnes kommer att åka i sin =) =) =)
Dom är bara för mjuka, snygga och UNDERBARA ♥

Vi ska äta Paneng Gai. För er som inte vet vad det är så är det Kyckling/Biff i stark sås och ris/nudlar.
Det kanske inte ser så gott ut på bilden men jag ÄLSKAR det =)

 





XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: Milia

Haha, roligt! Vad ska ni ha föredrag om i skolan?



Ha det så bra!

Kram Milia

2011-02-11 @ 19:05:22
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0