bilder (gästbloggar)




Overall från Petite Bateau


 

 

Munktröja från Paul Frank

 





Baddräkt från Mini Rodini






jag, bild tagen i spanien!






detta var lite bilder.

många undrar vad jag egentligen jobbar med. jag kommer att lägga ut lite bilder från vad jag gör, men datorn är knäpp just nu och jätte långsam, så det får bli senare.

men när jag jobbar så packar jag upp kartonger med kläder, inventerar (räknar kläder ) och försöker att organisera. just nu är det såååå mycket att göra, det står kartonger i varenda vrå.

men ni får se bilder från det snart. ha det så bra. och kom ihåg att ställa frågor om ni vill!

 

xoxo vendela


Kommentarer
Postat av: JUSTEANNA

Hur gammal är du? :)

2011-02-28 @ 18:29:33
URL: http://justeanna.blogg.se/
Postat av: Milia

r den sista bilden också en bild på dig? Det verkar vara superkul med ditt jobb!



Ha det så bra!

Kram Milia<3

2011-02-28 @ 19:02:37
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0