Första Dagen =)

Efter första dagen är jag helt slut. Mina ben är mööööra!!!!
Men det har i alla fall  varit grymt roligt. Vi åkte alla backar i björnen men vi tyckte att dom var för lätta så vi åkte lite närmre Åre By =)
Jag kommer att lägga ut dom flesta bilderna denna vecka men resten när jag kommer hem!
Som sagt så hjälper min storasyster till och bloggar =) Det är hon som är Vendela ♥
Jag tycker hon är väldigt duktig faktiskt =) Vad tycker du?

Jag har precis bastat och sedan slängt mig i snön. Jag filmade men den videon kommer ut när jag kommer hem! =)
Nu ska jag bara slappa och ta det lugnt för imorgon ska vi upp tidigt och åka långt. Vi ska till Rödkullen!
Där är backarna svårare =) =) =)
Roligt <3
Aja, nu ska jag äta middag (snart)
XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Milia

Vendela är SÅÅ duktig på att blogga!!! Hoppas du får ha det SUPERKUL i Åre!



Ha det BÄST!!!!



Kram Milia<3

2011-02-28 @ 23:26:10
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Carro!

Både du och Vendela är såå bra på att blogga! säg åt henne att skaffa en blogg! hon kommer att få såå många läsare!

Gå gärna in på min blogg!

kram <3

2011-03-04 @ 12:15:17
URL: http://lifestylebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0