Frågor och svar

Här kommer lite frågor =)

Jag såg att du redan hade svarat på en utav mina frågor, men här kommer tre till:)! Vad vill du bli när du blir "stor"? Vad tycker du om att bära äkta päls? och Vad tycker du om vintage kläder? tack på förhand igen!(hehe)

Jag vill "starta" en egen butik eller i alla fall jobba inom mode. Jag gillar äkta päls så det tycker inte jag är något fel =/. Lite både och =)

Hello:)Va fint du sjöng! Jag har två frågor till dig, Får du veckopeng/månadspeng? Isåfall hur mkt, och vad jobbar dina föräldrar med? tack på förhand!Kram!

Tack så mycket =) Nej jag vill inte ha det!!! Här är e länk så får du se vad dom jobbar med =)


Hoppas du fick svar på dina frågor =)

 

 

XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: S A R A

kan inte du och agnes skriva snart eller?:D är så himla uttråkad

2011-02-12 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0