Gissa vem jag såg?

Heej! Idag när jag hade varit hos Ariana skulle jag gå hem!
Vid övergångstället kände jag att det var någon annorlunda på andra sidan...

Det var denna mann:



Thomas Di Leva!
Han hade på sig denna "vackra" klänning haha med en lila kappa. Han hade också en lila mössa med en rosa boll på huvudet.

Jag ville inte fota för att det var väldigt mörkt och då skulle jag behöva använda blixt och det hade inte varit så diskret =/



Har du träffat på någon kändig någon gång?????

XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: Milia

Haha, roligt! AA, Charlotte Perelli, Carola, Alexander Nilsson(kniven mot strupen), och aa, orkar inte skriva men m¨nga fler.....

Ha det så bra!

Kram Milia

2011-02-21 @ 20:56:52
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: NEA

AGNES BLOGG FUNKAR IGEN, SÅ SÄG ATT HON SKA BÖRJA BLOGGA!!!!

2011-02-21 @ 23:01:10
Postat av: Anonym

När jag gick modevisning på NK så såg jag Agnes Carlsson (från idol) och sen har jag bott granne med Hanna Graaf (hon var med i let's dance) :)

2011-02-22 @ 11:59:13
Postat av: MeMaja

När jag var i Malmö på ett cafe så kom Sebastian Carlsson i där o skulle köpa kaffe, han spelade i Grease

2011-02-22 @ 15:56:33
Postat av: an

haha thomas di leva ser jag lite då och då från fönstret, hans syster bor i huset brevid :)

2011-02-24 @ 17:16:30
Postat av: Emma

haha jag såg honom och hans familj när jag var på beyoncés konsär på golben för 2 år sen typ han hade en lila klänning då oxo... :) :D

2011-02-25 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0