hello! (gästbloggar)

hej allesammans!
nu är det jag, vendela, som skriver. jag fick nyss en fråga av Vilma, som undrade varför det är jag som bloggar!
Jo, det är så att Andou är i Åre just nu och kommer att ha det lite svårt att blogga lika mycket som förrut. därför kommer jag att blogga lite då och då!

just nu är jag hemma efter en tuff dag på jobbet! jag och min kompis Karla har fått lyfta tuuuunga lådor och organiserat.
för att vara en barnbutik, så måste jag säga att det finns så sjukt fina saker som jag själv skulle vilja ha!
exempel är en jätte fin baddräkt från Mini Rodini, en munktröja från Paul Frank och en overall från Petite Bateau.
jag kommer att lägga ut bilder senare.

Mini Rodini är ett märke som kanske inte så många känner igen. Men de har så sjukt fina kläder!


ACAPULCO FLORO DRESS BLUE

här är en bild på en sjukt fin klänning. Modellen heter acapulco floro dress, är en en nykommling till lagret på babyshop. själv tror jag att den kommer att bli en stroslagen favorit.
varför tror jag det??
joo, jag tror att det kommer att bli väldigt chict att kombinera mönsrat med omönstrat. exempel på det är denna bild, tagen från Mulberry fashion show.





kolla bara på dessa kreativa "hängsel byxor"


Hamburg Heart

söta vaa??
Mini Rodini har dock ändast små storlekar, men besök ändå hemsidan om du vill, www.minirodini.se
måste säga att de verkligen skicker ut från de vanliga barnklädesaffärerna, håller ni med?



xoxo vendela




Kommentarer
Postat av: belle

du är suuuper bra på att blogg! snälla kan inte du starta en egen blogg??

skulle vara jätte roligt!

du har verkligen känsla för mode. klänningen var super fin!

kram belle

2011-02-28 @ 18:50:31
Postat av: Milia

ÅÅ, jättesöta kläder!



Ha det så bra!

Kram Milia

2011-02-28 @ 18:58:22
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina kläder! Hur gammal är du vendela? :)

2011-03-01 @ 09:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0