Ny OnePiece =)

Tjeeenare!
För ca2 timmar sedan märkte jag att min OnePiece hade gått sönder=(
Dragkedjan hade gått sönder =(
Jag letade självklart först efter kvittot men jag hittade det inte. Jag gick då ner till butiken och dom sa att det gick att byta =) Jag blev jätte glad.

Jag fick byta färg om jag ville. Jag valde denna:





Denna underbara Vita Teddy =) =) =)

Jag hade stXS på den rosa och nu har jag M!! För att den är sååå hila ycket skönare när de är större =)

Jag är helt överlycklig ♥

 

Nu ska jag och ammi göra armband =)



XOXO ANDOU

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ, SUPERFIN!!!! Vad mysig den ser ut!!!!!!!!!!

Ha det bäst!

Kram Milia<3

2011-02-26 @ 14:01:08
Postat av: carro

supper fin!!!

2011-02-26 @ 19:54:32
URL: http://carrobyvilma.blogg.se/
Postat av: tova

finast i världen

2011-05-16 @ 20:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0