ROMME

Hej allesammans! Idag har 6-9 på carlssonsskola varit i Romme =)
Det var grymt kul.
Här kommer lite bilder:



Påväg till bussen (ska hem) Men i bakgrunden ser ni "berget"
Det fanns:

6 blåa
6gröna
5röda
6svarta

Jag åkte alla svarta och typ alla röda och typ 2 gröna och 1 blå!



LOLLO ♥ (bästis)



Bussen :-)



Lite bakåt i bussen... haha

LOLLO igen ♥



Lollo och Lisa har skrattpanik =) (bästisar)

Väldigt suddig =/ Men såhär kul hade vi =)



Vi skulle göra den fulaste minen vi kunde!! HAHAHA <3



Sedan tummen upp för den bästa resan =)


Idag hade jag på mig:

Underställ från Juicy Couture
t-shirt från Marc By Marc Jacobs
Täckbyxor från STADIUM
Jacka från CROSS
hjälm från Salomon
Skidglasögon från någonting =/


Lisa, Lovisa och Jag satt i en buss med elever från andra årskurser (och från våran klass) Vi var typ dom ända som prata och sjöng och alla fick typ damp på oss =) =) =) Men det var grymt roligt!!!
Det ända man hörde var: Viveca? Nästa år får väl vi åka en annan buss! HAHAHAHAHA (Viveca=läraren i bussen)
Och dom sa också ÅÅÅNEEJ nu börjas det igen! så himla kul.

Hoppas ni förstår vilken  underbar dag jag har haft!

XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: Milia

Haha! Försöker förstå hur roligt ni hade det! Hoppas du verkligen hade det bra!!! Du är verkligen duktig på att åka skidor märker jag, svarta backar!! WOW!!!



Kram Milia<3



2011-02-02 @ 21:08:26
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: anonym

Kul! e inte du bästis med agnes och chloe?

2011-02-03 @ 06:48:27
Postat av: Tilda <3

Ni verkade ha det väldigt kul! Vill oxå vara där!

Jag gillar att du har börjat videoblogga! Det är jätte kul att se på!

Jag ÄLSKAR din blogg! Skulle du kunna fota dina favorit kläder? Skulle vara roligt!

Kram! :D

2011-02-05 @ 09:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0