SOLSIDANS STIL-IKON..

jag talar naturligtvis om Mikaela "Mickan" Schiller. Jag älskar hennes stil, hennes värld och hennes liv. Allt verkar så perfekt :)
hennes klädval är unikt. hon verkligen lyfter fram sig själv och visar vad hon tycker om. duktigt gjort av designansvariga för solsidan!

jag tycker dock att hennes stil kan bli lite enformig.. t.ex. bär hon inte svart, vilket är en av mina favoritfärger. man kan alltid dra på sig ett par svarta jeans och en blus när man inte vet vad man ska ha på sig.
jag som skriver det här nu är andous syster vendela. jag kommer att blogga lite åt andrea nu när hon är i åre. men hon ringer och smsar vad jag ska skriva. men i detta inlägg kan jag väl skriva lite om vad jag vill.

men för att ni ska få reda på vem jag är, så kan man beskriva mig som mickan.
alltså, modeälskare och märkesnörd.
en av de finaste outfitsen jag kan bära, består av detta:

  • Tory Burch ballerina
  • Stella McCartney blus
  • Cheap MOnday jeans
  • Louis Vuitton clutch


jag jobbar lite då och då på en barnbutik (internetbutik) vid namn babyshop. besök gärna hemsidan, www.babyshop.se !
där kan du hitta allt från ugg och armani, till märken som molo, som ingen kanske har hört talas om.

men i alla fall. jag pratade precis med andou, och dem kom fram för några timar sedan. allt verkar supermysigt!
jag är sååå avundsjuk på andu som fick åka med hennes kopis tilde till åre!
själv ska jag jobba mån-fre. men jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade om vad andou gör.

men förutom det, vad vill ni veta från mig?
vad ska jag skriva om?
jag kommer nog att skriva en hel del om mode, och min passion för väskor och skor... ;)

ha det så bra
XOXO vendela


Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Skulle inte du kunna skriva lite om andou, hur du tycker att hon är, och självklart om mode!

Hur är din relation till Chloe???

Och skulle du typ kunna göra fota dina favoritplagg och sånt!?

Kraam

2011-02-27 @ 21:13:44
Postat av: ebba

videoblogga!!!! :) skriv också gärna lite om dig själv :P <3 vilekn skola du går på osv.. <3

2011-02-27 @ 21:53:00
Postat av: Milia

AA, Mickan har SUPERbra stil! Vad kul att du köpte Diorväskan!



Ha det BÄST!



Kram Milia

2011-02-28 @ 10:32:09
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Hur gammal är du? Något favorit-märke? :)



Kram!

2011-02-28 @ 15:25:18
URL: http://heddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0