väskor och skor

man skulle väl inte kunna säga att jag är så bra på att spara pengar..
i går köpte jag en Dior väska, på en affär på karlavägen. besök hemsidan, www.got2get.se !




jag är sååå glad för den! modellen är som en speedy från Louis Vuitton. jag funderade ett tag på att köpa den, men dior väskan var unikare.


en annan väska jag ska köpa är "Keepall" från Louis Vuitton.
jag har redan betalt väskan, men den är just nu slut på lagret. jag har redan fått vänta i ca. 3 veckor på den. men de säger att den kommer om ungefär en månad. suck..
här kommer en bild.





väskan är en weekend-bag. alltså en väska som man kan ha med när man reser, ex. som handbagage. :)


Något annat jag är helt förälskad i är Lanvins och Tory Burch ballerinaskor!
själv har jag ett par tory burch som är svarta med silvrigt "märke".






jag tycker att den är såååå fina!

Till Nathalie Schuterman har det kommit flipflops från Toy Burch, 459 kr!
de är otroligt fina, finns i färgerna svart, blått och brunt. mönstret är zebrarandigt, (alltså svart/vitt blått/vitt brunt/vitt)
jag skulle jätte gärna vilja ha ett par, men när jag var där senast så fanns de ej i min storlek...:(


jaja, det är ju ingen världkatastrof! :D

har inte hört något mer från Andou, men jag antar att hon har det jätte bra!


"xoxo vendela"









Kommentarer
Postat av: Alice

Gud så fin :D

Du är jättebra på att blogga!

Du borde starta en egen blogg ;) <3

2011-02-27 @ 22:36:41
Postat av: Milia

HÅLLER MED!!!



Du kan ju jättemycket om mode och du är SUPERBRA på att blogga, det är Andou med men du borde verkligen starta en egen blogg tycker jag!!!



Ha det BÄST!



Kram Milia

2011-02-28 @ 10:30:20
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Nellie

Ja, du borde verkligen skaffa blogg! Och du har helt underbar smak på väskor och skor! Jag ska nog köpa Tory Burch skorna men min mamma tycker inte jag ska köpa stora Louis Vuitton väskor... Så jag har bara mindre varianter. Men kan du inte lägga upp en bild på dig själv? Skulle bli jätte glad då :D

2011-02-28 @ 14:24:22
URL: http://n-knows.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0