Vinnaren

Vinnaren av tävlingen är...........................................................
Josefine!!!!

Hennes Motivering och svar:
En bra blogg ska vara unik, kreativ och inte byggd som precis alla andra.
Det härliga med en blogg är att man kan sätta sin egna lilla prägel på den och göra den väldigt personlig, bara man vet hur man ska handskas med alla olika program.
Det värsta jag vet är att klicka in på en blogg och inte hitta NÅGONTING som är en gnutta personlig, det kan räcka med en liten färgtouch i ens favoritfärg, en personlig beskrivning i profilen eller exakt vad som helst.
Men sorgligt nog har vissa bloggen endast i svart, förvisso kan det ju vara någons personlighet och det är ju bra !
Men annars så blir det bara tråkigt i längden.

Bilder piggar upp vilken blogg som helst, intressanta texter är även bra. Jag menar, vem vill läsa en blogg där det står.
"Nu går jag till min kompis"
Eller
"Nu går jag till köket"
Utan någon intressant fakta till, det blir även det tråkigt i längden.
Själv så har jag en blogg och jag försöker variera mig, både ta kort med min egna kamera och ta några från google t.ex.
Jag försöker hålla mig till vissa ämnen, som mode och naglar.
Vissa bloggar skriver om allt möjligt och det är super, bara om man vet hur man ska handskas med det också så att inte bloggen blir en enda stor röra ;)

Aja, nu blev det ganska komplicerat men annars tycker jag att en bra blogg ska innehålla tre nyckelord.

1. Personlig.
2. Kreativ.
3. Intressant.

Man kommer mycket längre om man skriver personligt än kopierar någon annans blogg rakt av.

Jag skulle supergärna vilja vinna för att jag har bytt skola och just nu saknar jag mina gamla vänner i min gamla klass enormt.
jag hade ett SPA-party för ganska länge sedan och de fortsätter prata om det ofta på Facebook o.s.v

Jag tycker det skulle vara sjukt roligt att få samla dem igen (vi är 4pers.) och bara koppla av och snacka lite skit med varandra.
Så som det var förut, så detta skulle kunna vara grunden till en lyckad SPA-kväll med mina älskade vänner <3

Tack på förhand :)
Varför valde jag dig?
Jo, du hade en bra text. Du använde dig av bra ord t.ex.tre nyckelord.
Din motivering var toppen och jag hoppas att du får em rolig spa-party.
Du kan maila mig adress, postnummer och ort på [email protected]

Tack för alla deltagare!!!
XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Tiara

Typiskt;( men grattis till dej, du var verkligen vard det

2011-02-20 @ 12:16:12
Postat av: Anonym

Bra val andou!! Håller med dig! <3

2011-02-20 @ 12:20:21
Postat av: Tirre

Hej Andou ! är det okej om jag tipsar om din blogg i min blogg?

2011-02-20 @ 13:31:15
Postat av: Andou

Hej tirre!

Absolut kan du det :-)

2011-02-20 @ 13:36:36
URL: http://andou.blogg.se/
Postat av: Tirre

Tack Andou,, min blogg adress så att du kan kolla!

tirre.tumblr.com

2011-02-20 @ 15:25:39
URL: http://tirre.tumblr.com
Postat av: Tiara<3

Hej,Andou!

Du verkar så snäll och trevlig och lätt att bli kompis med, tänk alla som känner dig som måste vara jätteglada, jag har inte så många vänner , menmen, världen är inte rättvis, Önska att man kunde bli kompis med en sån som du...?



/kram Tiara

2011-02-20 @ 15:30:55
Postat av: Anonym

ÅÅ! Fin motivering av båra er två!

Ha det så bra!

Kram Milia

GRATTIS TILL VINNAREN/JOSEFINE!!!!!!!!!

2011-02-20 @ 16:58:11
Postat av: Hanna

Grattisgrattis:)

2011-02-20 @ 17:13:11
Postat av: Josefine

Tack så hemskt mycket, jag hade verkligen inte förväntat mig att vinna så detta var helt fantastiskt !

Tack åter igen :D

2011-02-27 @ 14:55:51
URL: http://fashionandnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0