Ekholmnäsbacken

Idag var Jag, Tilde, Agnes, Vendela och Louise på Ekholmnäsbacken!
Vi hade så kul och jag lärde mig åka slalom=) Här kommer massa bilder





Jag och Tilde <3



Agnes =)



PROFFSET ANDOU <3 =)



Ännu en gång PROFFSET ANDOU



Och ännu en gång <3 <3

Lite suddig men det är bara för jag kör snabbt =)



När jag kommit ner <3



I liftkön =) <3







Här är jag och mästerfotografen Tilde =)
Tilde körde baklänges och åt alla håll och kanter för att få en bra bild på mig =)

TACK TILDE <3

Jag rörde på mitt ben så det blev lite konstigt!!


XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: Allie

Hahha ni verkar ha kul!<3

2011-01-07 @ 22:21:41
URL: http://lifeofallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0