Första dagen avklarad

HEJ!
Idag blev första dagen avklarad!
Det var inte så jätte farligt faktiskt.

På Engelskan fick vi reda på att vi skulle göra en jätte kul sak!
Vi skulle:
Få 90 000KR
Boka resa från något flygbolag
Boka hotell
Välja land såklart
Hitta utflykter

och allt sånt! (inte riktiga saker)

Sedan skulle vi hålla en presentaion och vad vi har gjort och hur vi har hittat hotellet, flyget och alla utflykter!

Jag ska göra med Lisa och Lovisa men vi vet inte vad vi ska ha för land! Vi vill ha något TROPISKT

Vad tycker du att vi ska ha??




XOXO ANDOU

 


Kommentarer
Postat av: filippa

hejhej! :)

Du kan ha Maldiverna! Jag var där förra våren och det var verkligen jätte tropiskt :)

kram

2011-01-10 @ 17:07:59
Postat av: Martina

Jag tänkte också sägamaldiverna men annars kan du ju ta moçambique (ligger i afrika) Eller typ thailand!!!!!

2011-01-10 @ 18:42:06
Postat av: Allie

Jag och Freia ska ha om Hawaii!

Vi valde mellan Hawaii och LA... Puss

2011-01-10 @ 18:54:20
URL: http://lifeofallie.blogg.se/
Postat av: :)

enkelt att skriva om är FFLLOOORRIDAAA! tex shopping: gå till outlets mm, sol & bad, se aligatorer & andra djur, åka runt i florida på många hotell, sportar mm :)

2011-01-10 @ 19:23:13
Postat av: anonym

florida allt är bäst där!!!!!!

2011-01-10 @ 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0