Frågor och svar!

Detta är lite svar på era frågor:

Postat av:

hur gammal är du? vilken skola går du på? Vad använder du för smink? jättefin blogg!! ;)
2011-01-27 @ 23:25:48


Hej! Jag är 12år. Jag går i Carlssonsskola. Har nästan aldrig smink men har lite mascara ibland (inte ofta)
Kram


Postat av: Hedda

Hur känner du Chloe?
2011-01-28 @ 12:27:34
URL: http://choosehedda.blogg.se/

Hej Hedda! Chloe är en av mina bästa kompisar. Vi gick i samma klass i 5:an men i 6:an så byter vi klass i skolan så då splittades vi =(
Kram <3




Postat av: Rebecca

Vilka är dina favoritfärger på kläder?
Hur många Juicy dräkter har du?
Kan inte du lägga upp bild på dina 10 favoritplagg? Hihih

Kram <3

2011-01-28 @ 19:13:19
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/


Hej Rebecca!
Rosa, Vit, Brun, Beige, Grått, Marinblått och säkert något mer som jag säkert kommer på sen =)
3st! 1 "mellanblå" 1 Marinblå 1 Beige
Men jag har
Jovisst det kan jag =) =)
Kram <3



Postat av: izabella

hur lärde du känna chloe? vilket märke (påå kläder) är din favorit?
jättebra blogg!

2011-01-28 @ 20:01:49

Hej Izabella!
Jag började i Carlssonsskola när Chloe redan gick där! Då hamnade vi i samma klass och vi blev grymt bra kompisar! =)
Det är lite olika men det bästa är Juicy Couture, Abercrombie, Stella MCcartney, Gap och Petit Bateau <3
Kram <3

Hoppas ni fick svar på era frågor =)

XOXO ANDOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0