Läppglans

Victoria Secret har dom bästa läppglansen. Här är dom jag har:

 

Det första: I Want Candy
Det andra: Taffy Go Lucky (fick idag av chloe)
Det tredje: Bubble it up
Det fjärde: I Want Candy (igen)
Det femte: YummyBerry

I samma ordning kommer nu smak och lukt!
Jag har då ett problem med att alla läppglans som heter något (godisaktigt) måste jag smaka på..

1: Smakar sött och luktar som godis =)
2: Luktar banan glass och smakar banan glass =) =) =) =)
3: Smakar tuggummi och luktar tuggummi
4: Smakar sött och luktar som godis =)
5: Smakar jordgubb och luktar jordgubb

Nu kommer mina poäng. Det högsta är 5p

1: 3,5p
2: 5p
3: 3p
4: 3,5p
5: 4,5p

Alltså är min favorit Taffy go Lucky!

Vilken är din??

 

 

XOXO ANDOU





 


Kommentarer
Postat av: chloe

vad glad jag är att du gillar det puss

2011-01-12 @ 18:41:34
URL: http://www.chloeschuteman.chic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0