Tjihooooo!

Hellllu. Sorry att jag inte har kunnat blogga så mycket men jag har verkligen haft fult upp!!

Igår sov jag hos Chloe och vi tog vilka klädesplagg som helst från Nathalie´s  (chloes mamma) garderob.
Det var super kul. Här kommer lite bilder:



Lite konstig bild.. hehe <3

Det ser ut som jag är gravid =/



Snygg bild =)



Hahahahah!



Ni ser Chloe i bakgrunden =)


Vi har också gjort den bästa efterätten:



Melon med bär!! Tummen upp.

Sedan har jag också åkt skidor.. Vi åkte i Ekholmsnäsbacken =) Jag har blivit mycket bättre nu.

Jag åkte en OFF-PIST!!!! Jag äger faktiskt. Jag har bara åkt 2 gånger i hela mitt liv.

Ska dit nästa helg också!!  Men här kommer lite bilder:







Backen jag åkte här var Röd.  Jag körde ner till mitten för jag orkade inte vänta på dom andra som åkte så många liftar efter mig. Backen ser kanske inte så brant ut men det var den absolut.....

Har du också åkt i Ekholmsnäsbacken???



XOXO ANDOU

 




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tredje bilden var jätte fin på dig!!

2011-01-15 @ 20:31:55
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Hilda

Med vilka ska du åka med nästa helg??

2011-01-15 @ 21:10:43
Postat av: Andou

Hej hilda!

Jag tror att jag ska dit med samma som idag :-)

Kram

2011-01-15 @ 21:51:33
URL: http://andou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0