SSB11

Hejj!
Idag är det skärgårdenssnabbastebåt 2011 (SSB11).

Det är ett båt race där man får var med om man vill och de kör runt skärgården. De åker utanför oss och snacka om att då vill man åka ring (vågorna).

Här har vi strömma:



det är som själva "basen" till racet! Där är det inte kul att vara just idag, vi var där förra året och det vr smäck fullt.
Men strömma ligegr så nära oss så det gjorde inget :P


Men om man får för sig att åka dit så gör det INTE med båt!



Någon som hört tallas om detta?



XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Malle

Brukar alltid kolla på det :) det e jätte kul

2011-07-09 @ 12:28:21
Postat av: Heja farbror

Min farbror kommer vara med idag :)

2011-07-09 @ 12:29:28
Postat av: Klara

Hej andou jag älskar din blogg!!!:):) och jag ha också en blogg heh men jag undrar hur man får vidieo klippen från viedio inläggen att bli som en ruta eller så!!!! För mitt blir barar en länk snälla svara i ett inlägg!!!!!!!!!!!!! Aug har devote kram

2011-07-09 @ 13:42:19
URL: http://Klaraphoto.devote.se
Postat av: anna

Hej Andrea! :D Älskar din blogg!<3 Är du född 98? :) Kolla gärna in min blogg och skriv vad jag ska skriva mer om! :D

2011-07-09 @ 17:20:07
URL: http://justeanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0