Svar på fråga =)

heter vera och kajsa risberg i efternamn?

Yesbox =)



XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag hörde från min kompis att du hade en kompis som heter Maja och bor i Göteborg, om det är hon jag tror så har jag spelat flera handbollsmatcher mot henne så jag undrar kan inte du lägga ut en bild på henne och hennes blogg om hon har någon, om du känner henne :)



PS. jag älskar att läsa din blogg <3

2011-07-01 @ 17:22:04
Postat av: Amanda

vart nånstans på värmdö ligger ditt landställe ? :D Brunn? Ingarö? Värmdö? Gustavsberg? :D om det är på ingarö är det nära Cajsas udde ? :)

2011-07-01 @ 18:28:40
Postat av: CHIRRE

jag heter också risberg hahahahha!:)

2011-07-02 @ 12:21:22
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0