Gästbloggar!

Hej kära läsare, det är Vendela, Andous syster som bloggar nu! Jag tänkte göra ett litet inlägg i och med att Andou inte gjort det på ett tag nu. Just nu tror jag att Jon äter lunch på Djurgården med några kimpisar. Själv ser jag på Desperet Housewives. Är aptrött.. har varit med kompisar varenda sekund sedan avslutningen igår, så det får bli lite egen tid nu. Jag kan passa på att berätta varför jag slutade blogga också.. Jag fick betygspanik och hade varken ork eller tid att blogga. Jag ska göra ett till hejdå besked på min blogg. Men så nu vet ni det. Om ni vill se mer av mig är det bara att kommentera det på denna blogg så jag jag rycka in ibland ;) På söndag åker Andou, Fifi, mamma, chloé och jag till Nice! Längtarrrrrr Så idag har mamma varit och lämnat våran hund Niki hos hennes kompis familj, kommer sakna min lilla bebis! Aja, ville bara skriva av mig lite :) Kramar! / Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga Vendela!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :(

2011-06-10 @ 17:18:50
Postat av: Milia

Ah, kommer sakna din blogg jättemycket men blev du nöjd med dina betyg? Hoppas det hihi.



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-06-10 @ 20:03:22
URL: http://chloeshcuterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0