Svar på fråga =)

Hej Andou! Jag har några frågor jag jättegärna vill att du svarar på. Vem i din skola hade blgg först?? Var det han/hon som gav lite inspiration till alla i er skola att börja blogga? Bloggar han/hon fortfarande??? Tacksam för svar!!!!

Hej! Det var nog jag som började med det. Fast när Chloe började blogga tyckte jag att det var mer roligt och spännande =)
Ja, jag bloggar fortfarande =)

Men förra året precis innan skolstarten i augusti typ så sa min storasyster till mig att det typ skulle vara kul att blogga osv... sedan så startade jag min första blogg andreafashion.blogg.se närmare vintern så ville jag byta namn på bloggen men det går ju inte så då gjorde jag en helt ny blogg. Men andreafashion.blogg.se finns fortfarande kvar och jag har faktiskt lite besökare där men jag uppdaterar inte där!
Så egentligen så var det kanske min storasyster som kom på ideèn =)



Hoppas svaret blev väl skrivet


XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej andou!

Jag tycker att du har en fin blogg och du

ger mig mycket inspiration trots att du är yngre.



Jag skriver själv på en blogg sedan mars i år, och har tidigare haft andra bloggar.

Tyvärr känns det som om jag har fastnat, och vet inte alls hur jag ska kunna förbättra min blogg.

Har sett att du tidigare gett konstruktiv kritik till andra bloggare som velat det. Skulle du vilja titta in på min och berätta vad du tycker?

Det hade varit väldigt uppskattat, jag vill ju bli så bra som jag kan bli :)

Adressen är;

http://everydaykawaii.blogspot.com/



Ha det bra!

2011-06-07 @ 20:36:24
URL: http://everydaykawaii.blogspot.com/
Postat av: Ariana

Om jag minns rätt hade jag blogg före er alla? Eller? Jag har bevis.... ;)

2011-06-08 @ 04:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0