;-( ;-(

Som dom flesta vet så har jag varit på begravning idag! För första gången. Det var läskigt men ändå kändes det bra. Kören hade ju fått äran att sjunga och jag är med i kören så därför var jag med. Vi sjöng I'm sailing och himmlen är oskydligt blå, eller sjunga är kanske fel ord. Alla grät men dom andra tyckte att vi gjorde vårar bästa och att vi var jätte duktiga. Jag grät hur mycket som helst det sista 40minutrarna (begravningen var i 1h) Jag tyckte enormt synd om familjen och hans nära och kära. Hans familj grät från hur mycket som helst och det var dn härlig känsla för då förstår man verkligen att något saknades! Familjen hade gjort handavtryck på kistan och dom hade även gjort handavtryck av Victor innan dom värde i honom i kistan så när familjen skulle lämna fram blommor höll alla händerna där men en hand saknades ;-( jag har aldrig varit med om någon så sorgligt förut och jag hoppas verkligen att han får det bra uppe i himmelen och att familjen mår bra! Det allra sorgligaste var nog när dom bar ut kistan. Då gick familjen bakom och verkligen grät enormt :) jag blir tårögd bara Jag tänker på det! Victor du ska veta att du är saknad av oss alla och att du kämpade verkligen mot leukemin! Grymt bra gjort. Det är tråkigt att det just skulle hända dig. Håll ut. Vi andra kommer snart! XOXO ANDOU Ps. Datorn är kanske lagad tills imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var han igentligen?

jag e verkligen ledsen för din skull!

2011-03-10 @ 15:59:36
Postat av: anonym

det var en kille i våran sokola :(

2011-03-10 @ 18:47:23
Postat av: Milia

Nee, är det sant!? Jag var också på begravning idag och det var min första! Jag grät såå mycket! Det är såå synd! Ah, så tråkigt att det händer...



Ha det så bra.



Kram Milia

2011-03-10 @ 21:54:44
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0