Dålig uppdatering!

Hejsan ! Sorry för att Jag uppdatering men min dator är sönder (vi ska beställa en ny imorgon) och därför är det ganska jobbig att blogga hela tiden från mobben. Men jag försöker då gott jag kan:) Idag har jag på kvällen på ett bokevent med Katerina Janouch och hennes nya bok "Amandas Bok" den värkar grym! Sedan fick vi också en rejäl goddiebag med grymt mycket saker, det kommer bilder sen ;) Jag ska svara på en fråga nu! Har Paula en blogg??? Nej det har hon inte! Godnatt XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Milia

ÅÅÅÅ, SÅ KUL!!!! Vad kul du kommer att ha det! Vad coolt att du får gå på ett bokevent, du är nog säkert SUPERGLAD hihi. Hoppas allt går bra där och du får ha det roligt! Längtar tills bilden på goodiebagen. Ska ni beställa en stationär eller laptop/bärbar?



Har besökt din blogg nästan 10 gånger och väntat på en uppdatering, äntiligen hihi <3



Ha det BÄST!



Kram Milia

2011-03-17 @ 20:57:53
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0