datorn fixad!

hej alla! jaa, som ni ser på rubriken, så är datorn nu fixad! så skönt :)
dagen började med skola för både andous och min del. det var helt okej. sedan begav jag mig hem och gjorde läxor inför den kommande veckan. jag vet, det låter ju knäppt, men det är skönt att ha gjort en del klart!
imorgan ska jag kanske till min kompis Louise, men det är inte säkert. mamma frågade om jag ville med henne till NK och äta och kolla lite i affärer. så vi får se hur det bli!
på kvällen ska vi till våra sysslingar på middag, och så ska vi som alla andra trogna melodifestivalförjare kolla på melodifestivalen! vi är sånna svennar!
jag tycker faktiskt inte att det är några bra låtar med, förutom Nicke Borg. hans låt är jätte härlig, eller vad tycker ni?

kommande skolvecka kommer att vara jätte lugn! på onsdag så ska hela 8:an iväg på en NO tävling, som kallas teknik8. min klass gick dock inte vidare, men vi ska heja på de andra klasserna. på torsdagen har vi operation dagsverk, då vi ska samla in minst 150 kr, genom att jobba. vissa kommer bara att ta 150 kr från de själva, men jag kommer självklart att vara på Babyshop!
sen är det fredag, och efter det helg :D

men nu ska jag äta, jag tänkte lägga ut lite bilder på "dagens", och sådär senare..;)
passa på att fråga saker tills nästa inlägg, så kommer ni att få svar på de innom någon timme!




xoxo vendela

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag tycker att Lucky you var bäst, men hon gick inte vidare!

2011-03-11 @ 22:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0