Gåvor =)

Alldelles nyss ringde det någon kille som jobbade någonstans vars hemsida ville ge mig lite grejor =) Det var en skål och en ljudbok. Jag frågade vilken ljudbok som var läskigast och då svarade han någon, men jag kommer att ta bilder sen på vad jag fick.

Skålen var från Marimekko tror jag =)
Ljudböcker äslakr jag så där hade jag lite tur =)

Sedan så fick jag för några dagar sen en om som heter Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.
Den ska tydligen vara jätte bra =)

 


haha <3


XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: Milia

ÅÅ, vad kul! Hoppas den är jättebra!



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-03-11 @ 22:40:41
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0