Gillar att rota i lådor

Hej alla! Just nu är jag i skolan, våran lärare kom aldrig till vår lektion, så vi har en till håltimme vilket vi redan haft idag. YES! I dag när jag letade efter mina gympaskor, så hittade jag en tygpåse från See by Chloe! JA! Jag har letat efter en strandväska att ha till nice i sommar. Jag funderade på att köpa en väska från Juciy Couture - Nathalie schuterman. Men nu har jag ju hittat den ultimata väskan! Den är väldigt färgglad. Den är mellangrön i bakgrunden, och sedan står det ser by Chloe över hela väskan i olika färger. Jag kan ju inte visa bilder pga datorn. Men jag kan ju lägga ut en bild från skolan . Okej, men den kommer lite senare! xoxo vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuul!! Jag ska också till Nice i Frankrike på sommaren ;-) När ska du dit??

xxx

2011-03-09 @ 15:22:11
Postat av: Louise H

Längtar efter bild! Låter som en riktig liten färgklick!

:D

2011-03-09 @ 20:09:02
Postat av: Julia

Låter jättefint! Går det fortfarande att köpa den? Vart köpte du den och när?



Fråga: tycker du att blogg.se är den bästa bloggportalen?



Kram:)

2011-03-09 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0