Håret?

Varför klipper alla håret kort. Om jag får säga det själv så är det inte snyggt. Särskilt inte på sånna som är lite gammlare (eller 30+)
Nu kommer jag skriva om jag tycker att personen passar i långt eller kort hår!

 

 Sanna Nielsen! Långt! kanske kort men jag tycker att hon visar mer vem hon är med det långa vackra håret =)


 

Linda Bengtzing! Hon har även färgat håret =/



Mycket snyggare i långt hår. Hon är för "gammal" för det korta!

 

Petra Marklund! Hon passar absolut i kort hår. Hon är ung och vacker.




Robyn. Kort hår absolut! Ingen tvekan. Hon blir cool med sitt hår, skulle ni kunna tänka er Robyn med långt hår?

Inte jag iallafall!


Om du funderar på av någon anledning att klippa håret eller har klippt håret så kan du skicka en bild (på dig) till andou.gmail.com så kan jag faktiskt svara på vad jag tycker =)



XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Filippa

min mamma har kort hår hon är 30+:S

och jag skulle inte kunna tänka mig henne i långt

Filippa carlheim-gyllenskiöld <3

2011-03-14 @ 11:49:49
Postat av: Anonym

Man måste verkligen titta på personen innan man kan säga vilken frisyr som klär personen bäst. Är man tjock, smal, har man avlångt eller runt ansikte m.m. Ju äldre man blir desto mer talar för att man ska ha kort hår. Därför att ansiktet blir "slappare" och har man då långt hår så tynger det ner ansiktet mer. Dvs för att föryngra och "öppna" upp ansiktet mer ju kortare hår :) .

PS. Jag är 35+ och har ALLTID haft kort hår, ser ut som F-N i långt. DS

2011-08-12 @ 16:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0