Hemma <3

Tjenixxen alla vackra människor!
Nu har vi kommit hem. Amelie hängde också med =)
Vi har blivit sminkade av make up artister och träffat en del kändisar. Jag orkar inte lägga ut bilder på dom nu men det kommer jag att visa när jag får min dator.
Men här är en bild på mig med sminket. Man kanske inte ser så mycket men det är skiiiiit snyggt!
Jag är sjuk snygg (som vanligt)
Ful bild på mig men snygg sminkning =)
Ful =/
Kommer snart att få hem massa produkter =)
Har du också haft en sådan härlig dag någon gång?
Goodiebagen visas senare också =)
XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Milia

Å, vad kul ni verkar ha haft det! Hoppas goodiebagen var bra!



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-03-26 @ 21:22:26
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Alice

Gud va snyggt, du ser typ

ganska mkt äldre ut ! :)

Men jag fattar inte, är du hemma hos dig.. ?

2011-03-26 @ 22:49:49
Postat av: amel

du blev super snygg Andou!!!

PUSS!

2011-03-27 @ 10:48:07
URL: http://fashionamel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vardör skriver du att du är snygg?? :S

Och jag såg nyss ett av dina frågastunder och jag måste säga att du verkar jättebarnslig, som när du skrattade åt frågan om du kunde bli brevvän med någon, och när ni skrattade åt ett namn ?

2011-03-27 @ 16:38:10
Postat av: vilma

jätte fint andrea! ställ jätte, jätte gärna frågor i min frågestund! puss & kram <33333 (love your blogg) <3333

2011-03-27 @ 19:42:47
URL: http://vilmacecilia.blogg.se/
Postat av: Andou

Hej anonym! Jag bara tyckte att det var roligt att någon ville bli brevvänn med mig! Det är ju positivt!

Varför jag skrattade åt ett namn var för att kollade lite inna vad namnet var och sedan så kom jag på att jag hade läst fel!

Du behöver ju inte ta så illa upp, förresten så angår det inte dig!

Var lite modig och skriv vad du heter innan jag tar bort kommentaren!

2011-03-27 @ 23:34:25
URL: http://andou.blogg.se/
Postat av: hadil

Jag heter hadil, nöjd?

Och du skrattade inte som om du tyckte att det var positivt, och det angår mig eftersom jag BRUKADE läsa din blogg och skriva till dina frågestunder men nu så vet jag hur barnslig du e

2011-03-28 @ 17:04:12
Postat av: cornelia

bra självförtroende......



HAHAHAHAH!



du är inte snygg!

2011-03-30 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0