Magtröja. (gästbloggar)

Hej! Just nu är jag på babyshop och räknar kläder från märket "småfolk". De har faktiskt en hel del söta grejor. Ååh! Jag har hittat en sååå fin tröja! Skulle jätte gärna vilja ha en, men jag tror att den skulle vara för liten för mig. Här på lagret så är den garanterat för liten, men jag ska gå in på mini rodinis hemsida och kolla storlekar. Jag skulle inte ha något emot att den är lite för kort i magen- för det är snyggt! Jag har en annan magtröja som är beige och kommer ifrån zara, den är jätte praktisk. Kan ha den både i skolan, så stan och hemma. Passar i många sammanhang. Man behöver ju inte ha den i skolan. Men man kan ju ha den som en myströja. Jag kommer givetvis att lägga upp en bild på tröja jag pratar om, och andra fina grejer! Förresten, många undrar hur gammal jag är. Jag är 14 år och går i 8:an. xoxo vendela ps. kommentera!

Kommentarer
Postat av: andrea - cheerandrea.blogg.se

hej, Andrea/ Andou ! Vill du ha en gratis design av mig??! Eller blogg svar gå in på den här länken för mer "info" :D ---> http://cheerandrea.blogg.se/2011/february/tavling-x2.html#comment

Hoppas du gillar mina tävlingar! :)

2011-03-01 @ 13:41:04
URL: http://cheerandrea.blogg.se/
Postat av: isabel

hej! kan inte du göra et videoinlägg?? snäääääällaaaaaa <3

2011-03-01 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0