sol <3<3<3

hej och goddag!
det är soligt idag! jätte varm faktiskt :)
idag har jag på mig tunna strumbyxor, sneakers från filippa k och en tunn vårjacka. är inte det typiska tecken på att det är vår?
ni får en bild när jag kommer hem, jag är hos pappa på galleriet just nu.
jag och mamma har gått runt och kollat lite på stan. jag hittade 2 jätte sygga plagg. jag köpte de inte, men i ska göra det lite senare.
det första var en super söt t-shirt från see by chloe. sedan var det ett par byxor från j-brand (den med mycket fickor, som ganska många har). men det finns även liknande från Juicy couture!
nu ska jag bege mig hemmåt. då blir det lite läx-time, igen..
hör av mig snarast:) <3<3<3
xoxo vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0