tack!

"tack gode gud att du är tillbaka:D:D:D:D:D:D inte att vara elak men vendela var inte så bra på att blogga... men nu är du tillbaka så nu blir det ännu roligare att läsa din blogg:P"


detta är citerat av en tjej vid namn Hanna. jag vet inte vad hon tänkte på, men det är inte så kul att läsa denna kommentar, men jag antar att hon inte har andra saker för sig!

synd för dig hanna, för jag kommer nämnligen att blogga på den här bloggen från och med nu (ungefär en gång per dag)! ;)
jag vill inte heller vara taskig mot dig, men man kanske ska behålla sådana saker för sig själv.


TACK till alla er andra som skrivit så ina kommentarer!

xoxo vendela


Kommentarer
Postat av: Amanda

vendela du är BÄST på att blogga!! verkligen!!

2011-03-06 @ 12:04:14
Postat av: Milia

Ja, så taskigt! Läste den igår med men orkade inte svara till så onödiga kommentarer! Ser bara mer fram emot att du kommer att blogga här för så är det ännu mer inlägg, ME LIKE! Båda ni är superduktiga på att blogga men ni kanske, bara kanske ska skriva att ni delar på bloggen längst upp i det vänstra hörnet så alla vet hihi!

Inget illa menat!



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-03-06 @ 12:09:30
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker du är super på att blogga! Mycket roligare nu när det är två som bloggar på denna bloggen eftersom det blir ännu bättre uppdatering, hihi. :D



Btw, jag har en fråga till dig Vendela:



Jag har för mig att du nämnde i något inlägg att du får månadspeng, typ 500 kr. Men hur har du då råd att köpa ganska så dyra saker? :P Nu tänker jag på See by Chloé väskan, något sånt iaf.. (Även fast du inte köpt den, hehe) Hoppas du svarar! :)

2011-03-06 @ 12:10:00
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är jätte bra bloggare Vendela

2011-03-06 @ 12:11:12
Postat av: MICHELLE

har missat lite, men vart har andou tagit vägen? :)

2011-03-06 @ 12:51:23
URL: http://michellejasinski.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vendela du borde starta egen blogg!

2011-03-06 @ 17:29:28
Postat av: Anonym

Vendela starta en egen blogg..snääälla.. så du kan uppdatera oftare och den kommer lätt bli en av mina favorit bloggar. Älskar när du bloggar Vendela!

2011-03-06 @ 17:46:37
Postat av: filippaa

du bloggar bra men varför inte starta en egen så du och andou kan ha lite eget space och för folk som bara vill läsa om dej eller bara om andou kanske det blir bättre...? :)

kram!

2011-03-06 @ 21:20:15
Postat av: stephanie

Jag tycker att du är jätteduktig på att blogga Vendela! :D

2011-03-07 @ 01:48:40
URL: http://sevenandthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0