Vendela här!

Hej! Tänkte passa på att svara på lite frågor! En tjej undrade vad jag heter i efternamn. Jag heter Vendela Enström! Sedan var det någon som undrade hur man bloggar från mobilen, vilket jag gör nu. Jo, det är så att man går in på skapa inlägg. Då i högra hörnet under textsidan där man skrivet, så står det ändra redigerare. Då trycker du där, och då kan du skriva inlägget! Resten gör du precis som på datorn! Sedan var det en tjej som undrade var jag gör på babyshop. Om ni vill så kan ni se när jag pratar om det i ett tidigare videoinlägg, men jag jan ta det ni oxå! Babyshop är sonett stort lager, med kläder från alla möjliga märken! Mitt "jobb" är att packa upp kläder som kommit till lagret. Jag räknar alla kläder, och ser så att vi fått rätt antal kläder! Men ibland gör jag lite pappersarbeten. Jag viker även kläderna fint, och lägger de på rätt plats. Babyshop ligger vid stora skuggan. Ungefär vid universitetet! Fråga på om ni indrar något mer! Och för er som undrar, Jaa, jag ska starta en egen blogg på Amelia! Jag kommer starta den så snart som möjligt, så andou får sin blogg för sig själv! Låter det bra? Ser verkligen fram emot det. Meddelar när den är redo.. ;) xoxo vendela

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Det låter toppen att du ska starta en egen blogg! :D

2011-03-07 @ 21:16:18
URL: http://heddaaaa.blogg.se/
Postat av: Milia

ÅÅ, gud så kul att du kommer starta en blogg! Har längtat superlänge! Varför vill du inte ha den på blogg.se? Är Amelia bättre? Inget illa menat.



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-03-07 @ 21:23:09
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det är väll bara kändisar som får blogga på Amelia?! Men gud vad coolt att du får blogga där!! :)

2011-03-08 @ 10:33:11
Postat av: Ella

måste man bli till frågad att blogga på amelia eller är det bara en annan domän? :)

2011-03-08 @ 17:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0