Frågestund (skriftligt)

Prenumererar du på någon/några tidningar? Isåfall vilken/vilka? Om inte, vilken/vilka brukar du köpa?

Nej, det gör jag inte. Men jag brukar köpa/läsa Julia, Frida, Elle, Vouge, Chic, Skvallertidningar mm!

Vad skulle du göra för att vara ihop med justin bieber livet ut?
Denna frågan kan du väl skriva?
Ha det bra:D

Jaa du! Jag skulle gjort mycket men när det kommer till att offra någon i min närhet tar det stopp!

1. Hur många syskon har du?
2. Kan du visa din garderob i bilder?
3. Vilket är det dyraste plagget du har?
4. Varför åkte du själv med din mamma till USA och inte med dín familj?
5. Behöver man vara på ett visst set för att gå på din skola?
6. Visa plagget som stämmer in på: finaste, konstigaste, dumaste köpet, billigaste, snyggaste skorna, roligast och mest färgglada

1. 2st. En lillasyster och en storasyster.
2. Skriver upp det så det får bli i ett eget inlägg
3. Måste kolla igenom garderoben så jag skriver upp det så blir det i ett eget inlägg.
4. Min lillasyster är alldelles för liten för att åka. Eller hon orkar inte gå runt och så (det har hon sagt själv). Det är mysigare att bara åka 2 tycker jag =) Pappa tycker också att det är lite jobbigt att gå runt och så. Men min mamma och vendela åkte tillsammans till NYC när hon var tolv (då man kan åka i business) och då var ju jag 10 och åkte inte med då. Men nu var det min tur att åka ensam med mamma =)
5. Nej, absolut inte!
6. Menar du som jag själv har då eller? Jag kan ta det i ett eget inlägg men svara på min fråga =)

1.Favvo land?
2.Favvo mat?
3.Hur mycket tycker du man ska väga om man är 13 år?
Jag tycker du ska svara skriftligt! :D
Ha det bra!

1. Oman! det äger. Åk dit. ett litet hotell tips är det 5 stjärniga hotellet i Salalah. Det var ett Hilton hotell. Jag glömmer aldrig den resan =)
2. Lasagne =)
3. Mellan 40-50kg. Men jag har vissa kompisar under 40kg men det är inte fel det heller.




Kommentarer
Postat av: Anonym

buhu jag väger 34 och är 13 år o 163 m lång! :O

2011-05-08 @ 11:13:38
Postat av: Caroline

hejhej!

Vad jobbar dina föräldrar med?



/ Carro

2011-05-08 @ 11:45:51
Postat av: Anna

Bra, jag väger under och tur att du inte tycker det är fel för man ser ju faktiskt olika ut ;D Haha ok tack för hotell tipset :P



Du ville väll att man skulle skriva hur gammal man är: jag är 13 år.

Ha det bra!

2011-05-08 @ 16:15:24
Postat av: Anna

Bra, jag väger under 40 o tur att du inte tyckte det var fel :D Man ser ju faktiskt olika ut ;P



Du ville väll att man skulle skriva hur gammal man var: jag är 13 år.

Ha det bra!

2011-05-08 @ 16:17:22
Postat av: Freddie! :)

Hur mycket väger du???

2011-05-08 @ 17:55:19
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du per dag? :)

2011-05-08 @ 19:13:14
Postat av: Anonym

Det där höjde mitt självförtroende rejält,eller inte :( . Väger över femtio så tack för att vilja gå ner i vikt och ja, svältning är metoden som jag lär använda.

tack :(

2011-05-08 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0