Frågestund (video) del 3



-//-



XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hehe okej :) Mejla mig så fort du kan men ABSOLUT INGEN stress.

Om din mamma vet vad den heter, kan du fråga henne vad den heter och kanske mejla mig det eller skriv det i bloggen? :)

Åhh det låter som att jag tigger svar av dig :( Men du kan ta den tid du behöver bara du kan mejla mig innan sommar lovet!

Såg dig på gröna lund idag! :) Majken, du och Chloe! Du hade en GAP tröja tror jag om jag minns?

2011-05-07 @ 22:22:18
Postat av: Ida

Nej, det är inte jag påp bilderna!

Men Tack :D

har inte kunnat uppdatera för bloggen krånglar :(

2011-05-07 @ 22:38:16
URL: http://majstajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0