Gröna Lund =)

Heej! Igår var jag på grönan med lite kompisar! Efter grönan gick vi till Sabai Soong och åt middag =) här kmr lite bilder =)¨


 

Astrid och Steffi ♥



Chloe =) <3



Frida och Lisa ♥



Lisa, Majken och Disa ♥

Vi hade jätte mysigt =)


Vi gick  även i spökhuset! ´När vi hade typ stått i kön i typ 20min så hade vi lixom ställt upp oss för att gå in men just då kommer ett spöke framoch skrämmer oss och jag, Disa och Frida spinger ut och jag börjar gråta =) Jag kommer aldrig mer att gå i närheten av det huset! FY FAAAAN!



För er som inte visste det så har dom börjat ta monster från skräckfilmer som spöken! ex. Jason från Friday the 13th, mördaren i Nightmare on Elm Street! Ftta lixom och se dom på "riktigt" GAAAH!


Grönan idag också =)

Tjohoo! Jag var även på grönan idag! Det var jätte roligt men denna gång men Majken, Frida, Lisa och Chloe!

När vi skulle åka insane så fastnade våran vagn men inte de andra vagnarna så dem var jätte nära på att åka in i oss (jag började gråta). De som jobbade där märkte inget så jag skrek på hjälp och de såg oss och då var det tvugna att stanna det andra vagnarna där majken o frida satt i och de stannade nästan upp och ner! Jag har aldrig varit så rädd!

Men sen så var allting lungt igen =/ !


Någon som såg mig?
Någon som har fastant i en karusell?


XOXO ANDOU


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Jag såg dig och dina vänner i blåtåget kön idag. Ni tittade surt på mig? Vet inte varför, jag känner er inte.

En annan sak är att mina kompisar har sagt att jag liknar Chloe, fast med ljusare hår. Det tycker inte jag, tycker du det?

2011-05-22 @ 20:36:41
URL: http://sofieml.wordpress.com
Postat av: Milia

Vad läskigt det låter!



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-05-22 @ 21:21:37
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Lea

hejsan! den där frida har lösenord på sin blogg, får man fråga vad det är ? det vore jätte kul att få läsa hennes också!

2011-05-22 @ 21:59:53
Postat av: Alice

Usch!

Fastnade i JetLine (eller vad den heter?) i 20 minuter förra året :/ I en uppförsbacke dessutom!

2011-05-22 @ 22:20:01
URL: http://fashionquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0