Sommarens trender-träskor och jeansjackor

Hej! Jeansjackor och träskor=sommarens trender! Håller du med?
Själv tycker jag att det är väldigt enkelt men ändå fina jackor/skor. Jag brukar inte bära jeansjacka (vet inte varför) men jag är faktiskt helt förälskad i träskor. Kolla in dessa kändisar som kör på dessa trender:



Ashlee Simpson kör på träskor =)



Miley Cyrus kör på en enkel outfit med bruna fina träskor =)



Rachel Bilson tycker jag har en helt perfekt sommar outfit men jeansjacka och träskor!



Reese Witherspoon  ser underbar ut i sin  blå klänning med tryck och matchande jeansjacka!


Dem snyggaste, bästa och skönaste träkskorna har märkena:



Swedish Hasbeens är jätte sköna träskor som är otroligt fina. Det finns i olika modeller och färger =) Den vanliga modellen kostar runt  150 dollar. Ni får räkna ut hur mycket det är (orkar inte)




Knulp är nog det skönaste träskor som finns! Jag älskar dom. Kostar runt 500kr!



Kommer du köra på trenderna eller köra din egen lilla väg???



XOXO ANDOU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0