Svar på fråga =)

hej,
kan du gråga agnes var hon köpte sina klockor som hon visade på sin blogg!! dom fanns i många färger och kostade bara 100kr!!! tack i förväg

Hej! Jag behöver faktiskt inte fråga henne för jag vet faktiskt det =) Märket heter Mangaz och här är en länk till deras hemsida MANGAZ
Du bara skickar ett mejl till dem och skriver vad du vill ha och då kommer dem skriva tillbaka typ att du bara ska betala sen skickas dom hem (har själv beställt 2st)


 

superfina saker!

hur är storlekarna i typ pyjamasen? och hur mycket gick tull, moms och frakt på?:)

Tack =)
Det är ganska stora i storleken så ta inte en större storlek och tänk "då kan jag ha det längre" utan köp den du brukar ha. Men túll,moms och frakt är ganska dyrt eller det beror ju på hur mycket man köper. Men för oss gick det ungefär 1000kr per familj!




XOXO ANDOU



Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

Hej Andou!

Jaghar en fråga och det är såhär att jag ska beställa en massa saker från A&F och har ju växt mycket nu sen jag köpte sist så jag undar bara vilken stolek du har för vi är nästan lika långa! :) KRRRAAAMMMM

2011-05-21 @ 08:44:28
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0