Victoria Secret beställning!

Heej! Nu har min victoria secret beställning kommit hem.
Varej gång familjen Langenskiöld kommer hem till oss på middag så brukar vi ha som em liten "tradition" att beställa saker därifrån. Men med tankte på att jag precis hade varit i NY så var det inte så mycket jag beställde men här kommer lite bilder iallafall:



Det bombstora paketet!



Det snygga som låg i =)



Det vi beställde tillsammans i högar =)



Min lilla hög=)




Fram och baskida på världens snyggaste nattlinne!



Ursöta trosor ♥



Grrrrrr..... =) hahah




Fram och baksida på de härligaste trosorna ever =)



Sedan de gråa längst upp.





Detta är en ursöt blommig "pyjamas" i ett jätte snyggt blommigt mönster =) <3


Sedan så hade jag beställt er ursnygg rosa magtröja men den kommer komma vid slutet av maj =(

Vad tycks????



XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: CHIRRE

superfina saker!



hur är storlekarna i typ pyjamasen? och hur mycket gick tull, moms och frakt på?:)

2011-05-19 @ 21:00:17
URL: http://christinarisberg.blogg.se/
Postat av: :)

Har tänkt att beställa lite underkläder och en pyjamas från VC. Undrar vilken storlek du tog/har i trosorna och i ditt nattlinne och i ditt blommiga set? :)

2011-05-21 @ 16:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0