FROZEN =/

igår sov jag och Carro Frozen!
HERREGUD vilken panik man fick.

Så här återberättar jag filmen:

 En kvinna och 2 männ var på skidsemester!
Dom skulle ta en kvälls åkning. Dom frågade om dom fick åka även fast liften var stängd! Liftarbetaren sa att det var okej! Liftarbetaren skulle sluta för dagen och han sa till en annan arbete att han fick ta över! Den första arbetaren sa till den andra att han skulle vänta tills 3pers kommit ner! Det går en lång stund och det kommer ner 3 pers men inte DOM !!!
Arbetaren stänger av liften och släcker belysningen över hela berget!
Och där sitter nu dom 3 personerna och vet att ett stort snöoväder kommer dra in över staden och att skidberget öppnar om 1 vecka! =(
Vad ska dom nu hitta på ?
Det får du reda på om du ser FILMEN =)

Jag kan bara säga en sak, jag var nära på att kräkas (jag överdriver inte)

 

Om du har sett den så kommentera vad du tyckte =)
Såhär ser LOGGAN ut:




baksidan står det:

En helt vanlig dag i pisten till en isande mardröm för det tre snowboardåkarna när det blir strandsatta i stolliften på väg upp till dagens sista åk. När personalen släcker ner belysningen inser de med stigande panik att det är kvarglömda högt där upp i luften utan möjlighet att ta sig ner.

Eftersom skidorten är stängd fram till nästa veckoslut och nedkylningen redan påbörjats måste de tre vidta desperata årgärder för att komma ner från berget innan det fryser ihjäl. När de väl börjat röra på sig inser det att kylan inte är det enda de har att vara rädda för! Medan de kämpar mot oväntade svårigheter börjar det ifrågasätta om deras vilja att överleva är stark nog att övervinna de grymmaste sättet att dö på.

JAG=SPYFÄRDIG



XOXO ANDOU

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0