Hemma =)

Nu är jag i stan igen =)
Nu tänkte jag visa en riktigt klurig sak som jag prövade på på landet, nämligen konsten att bygga korttorn



Såhär fick man börja sedan



Sedan lägger man på kort som tak och sedan gör om hela tiden. Det tog ca2h för mig! hahahahahah

Såhär kommer det att se ut när det är klart =)



Ett tips: Andvänd två kort istället för 1 när du gör pyramiderna så det ser ut såhär: // istället för såhär: /. Det blir stadigare då =)

Någon som lyckats bygga större/högra än detta eller ger ni mgi en applåd för detta???



XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Milia

Grattis hihi. Tror att jag kommit till samma nivå som dig hihi.



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-04-25 @ 20:55:14
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: amanda

Klurigt, riktigt coola korthus du har där! ;)

Mitt tålamod håller nog inte, i guess..

Men kanske prövar någon gång, lycka till bästa andou iaf!

älskar din blogg, kram<3

2011-04-25 @ 21:00:33
URL: http://amandasarkiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0