Gårdagen =)

Här kommer lite bilder från igår. Tyvärr så blev några snea men det är bara för er att vrida lite på era huvuden =)



Paula blir sminkad =)



Jag blir sminkad =)



Vi tog lite fika på Thelins! Jag tog den dära chockladmoussen. Paula Shailatte och Chloe Shailatte och passionmousse =)




Paula och Chloe efter sminkningen =)



Jag o Paula efter sminkingen =)



När jag och chloe skulle bli fottade så kom det fram några killar som ville fottas med oss! =)



Sen så var vi på My Nails på kommendörsgatan 12. Där fick vi mini manikyr =)



Här är Sara som fyllde år =)



Där fick vi godis/snacks och..................



Champagne =)



Paula =) <3



Här är vi som fick gå på "försaken" =) (vi hade inte på oss HUNTERS på själva festen)



Här fick vi sitta och få manikyr =)




Vilka naglar är mina? Jo det är...............



Så sjuuuukt snygga <3 <3 jag älskar mina naglar nu. Hon som jobabde där fixade inte bara nagellack utan andra saker så nu är mina naglar snyggast av alla =)



Sedan var festen hos Sara =) Så sjuuuuuuuuuukt snygg ingång <3



                                    BILDER PÅ SMINKNINGEN =)



Man ser ingenting =/



Man ser inte så bra här heller men jag var lite skuggigt rosa och så hade jag en klänning som passade jätte bra till. Sedan med det rosa nagellacket blev det galet snyggt!



Det var min lilla dag =)




Hoppas ni fattade!



XOXO ANDOU
                               

Kommentarer
Postat av: Milia

Å, så kul med bildbomb! Vad fina ni alla blev och fina naglar du fick hihi.



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-04-02 @ 18:09:54
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Alice

Åh Gud vad fina ni blev, avundsjuk!

Men är inte ni lite för unga för att

dricka champange..? ;)

2011-04-02 @ 18:21:24
Postat av: Hanna

Åh vad roligt! Så snygga ni blev också:D

Men får ni verkligen dricka champagne?

2011-04-02 @ 18:23:31
Postat av: Rebecca

Åhh vilka fina bilder Andou, kanskes ses imorgon? Puss

2011-04-02 @ 18:40:35
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: ...

är ni inte lite för små för att dricka champagne???

2011-04-02 @ 22:39:50
Postat av: amel

hej!

Fina bilder!Ni blev jätet snygga=)

Men sammma sak som andra har frågat,är ni ine för små för att dricka champange?

PUSS!

2011-04-03 @ 10:44:20
URL: http://fashionamel.blogg.se/
Postat av: amanda

Jättefina bilder, ni måste ha haft jätteroligt!

älskar din blogg, kram!

amandasarkiv.blogg.se

2011-04-03 @ 11:48:16
URL: http://amandasarkiv.blogg.se/
Postat av: Madeleine

vart kommer din klänning ifrån?

söt!

2011-04-03 @ 22:40:24
Postat av: sisi :)

är inte det herrljunga magnum cider och inte champagne :) för flaksan och allt se exakt ut så :)

2011-04-06 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0