Åre =)

Som ni alla vet så åker jag till Åre imorgon =)
Jag kommer inte ha med mig någon dator och kommer därför ej kunna lägga ut bilder just då =(

Men jag kommer att mobilblogga iallafall! ca2 inlägg varje dag..... 1 på morgonen och ett lite senare. Kanske 3 om jag hinner! Kommer eventuellet be min syster blogga åt mig här hemma i stockholm =)

Men när jag kommer hem kommer det komma hur mycket bilder som helst JAG LOVAR <3




Jag är mer taggad än någonsin =) =)


Hoppas ni klarar er utan bilder =)




XOXO ANDOU

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får väl försöka haha

Ha det så bra i Åre!

Kram Milia<3

2011-02-26 @ 18:48:40
Postat av: Maria

Fin blogg! =)



Kram Maria

2011-02-26 @ 21:39:25
URL: http://mariaramos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0