i skolan

Idag var jag i skolan men jag var lite snuvig och så men det gick bra. Jag har haft en grymt skrattfull dag vilket är det bästa jag vet =)

Jag har saknat lite att bara ligga och mysa med Niki vilket jag har gjort i två HELA dagar ♥
Jag är jätte pirrig för på måndag kommer jag att få tillbaka mitt Kemi Prov och jag hoppas verkligen att jag får det bästa resultatet.....

Jag fick ett nytt nattlinne idag från Twilfit och det är sååå underbart. Jag orkar inte ta bild på det =/ Kanske senare.


Nu ska jag gå och mysa med NIKI ♥



Jag har på mig: Juicy kofta (beige)
Juicy byxor (mörkblå)

Vet ej varför jag blandade men jag orkade inte leta efter dom beiga byxorna eller den blåa koftan men jag tog det som jag tog först =)



XOXO ANDOU

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0