DAGENS

har ingen bild av när jag har på mig kläderna, men hoppas att detta går bra :)







mina jeans är dock ljusare..
Acne







t-shirt
Marc by marc Jacobs - USA, men finns nu här i butiken i stockholm










kofta
Marks and Spencer - London
jag har dock i svart






UGG's sand - USA


dagens låt - Grenade, Bruno Mars , helt underbar! <3

dagens läskiga -


söt, eller inte..?




helt klart dagens konstiga. det mikroskopiska björndjuret är ju bara lite skum. jag såg en mycket bättre bild i månadens illustrerad vetenskap på sista sidan! om ni har den tidningen, kolla in bilden!
det ser ut som en liten kartong typ!
haha..





xoxo vendela

Kommentarer
Postat av: Hanna

Söt tröja! Men inte söt hund.. Haha!

2011-03-11 @ 21:53:19
Postat av: Rebecca

Åhh vilken fin tröja! Kram Rebecca

2011-03-11 @ 22:02:45
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Milia

Fin tröja och rolig och fin tröja hihi.



Ha det så bra!



Kram Milia

2011-03-11 @ 22:43:55
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/
Postat av: Filippa

Haha, vacker hund, den var lite läskig!

2011-03-11 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0