framtiden.

god kväll alla söta läsare!
har precis badat och tvättat håret och ska se de senaste avsnitten från Big Brother. många av er kanske undrar varför jag ser på det, men jag tycker att det är jätte roligt! i år så är det ganska olika personer i huset, vilket gör det spännande. för er som inte ser på BB, så handlar det om 18 personer som amn stänger in i ett hus. dem har ingen som helst kontakt med den övriga civilisationen. om man lämnar huset får man aldrig mer komma tillbaka. den som har varit instängd i huset längst vinner en halv miljon. serien kommer pågå i 106 dagar, alltså: den som vinner kommer att ha varit instängd i 106 dagar!
wowww säger jag bara!
haha, men det är faktiskt ganska roligt!

aja, nu ska jag prata om min headline. nämnligen framtiden!
efter grundskolan skulle jag vilja börja på Victor Rydberg odenplan och gå natur natur linjen. efter studenten tror jag att jag ska sätta igång med pluggandet på en gång! jag ska då plugga till kirurg, eller doktor!
jag vet inte riktigt än, men jag tror nog plastik kirurg eller hjärt/hjärnkirurg! jag vet, det låter läskigt, men man gör en stor insats i båda fallen!
jag skulle helst av allt vija flytta till manhattan och bo där i några år (och arbeta som doktor/kirurg där). men det kan bli svårt att nå dit. så annars kanske jag flyttar till London eller Paris! det skulle vara heeeelt underbart!

jaha, här har vi en hel av min framtid! hur tycker du att det låter?

ett videoinlägg kommer om ca. 20 min!


xoxo vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vad låter det?..... STORT!!! Vad kul att du vill bli det när du blir stor! Det är väldigt svårt att komma in på Viktor Rydbergs har jag hört, min kompois storebror var 1:a reserv fast sedan hoppade han av....



LYCKA TILL!!!



Ha det så bra!

Kram Milia

2011-03-02 @ 19:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0